Mitä kuuluu, Superpupu998 ???

Moi kaikki! Tänne kirjoitan kaikkea, mitä mulle kuuluu.

22.7.2011 ( perjantai )

Olen tooooosi iloinen, sillä BreeanaWinx on tehnyt mulle tosi ihanan linkkinapin, silä en itse osaa vielä tehdä!!! ;) KIITOOOOOSSS!!!!!!!!! Nyt minunkin sivuni voi linkittää.

Mitä mieltä olen kesästä? On kyllä kivaa, kun on lomaa, mutta on kyllä pidä kesästä hirveän pajon. Joskus jopa inhoan kesää. En pidä kuumuudesta enkä ötököistä. Kammoan ampiaisia enämmän kuin mitään muuta. En pidä auringosta, sillä sen valo häikäisee ( siksi pidänkin ulkona aina aurinkolaseja, vaikka olisi pilvistäkin XD  ) ja on niin kuuma... Ja on niin paljon ukkosta, että on inhottavaa ryömä sängyn alle irroittamaan sähköjohtoja! XD Olen talvi-ihminen.

Ja nyt olen huomannut, että olen hyvin noitamainen. Fanitan Pilvitornia ja noitia, sekä Halloweennoitia. Mutta silti menisin mieluummin Alfeaan kuin Pilvitorniin,sillä en halua olla ilkeä noita. Haluan olla keiju! Joka fanittaa kummasti noitia?? Haha!   XD