Moi!

Olen pahoillani, sillä en ole ehtinyt päivittelemään aikoihin. Olen ollut niin kiireinen koulun ja syksyyn asti jatkuneiden kesätöideni kanssa, ettei aikaa ole jäänyt koneella olemiseen. Kesätyöt päättyvät luultavasti tänä viikonloppuna, joten aikaa on sitten enemmän.

Tein lokakuun horoskoopit. Voit lukea ne tästä. Olen pahoillani, että ne ovat myöhässä. :(

Tein uuden kategorian Luettavaa-osioon. Se on nimeltään Hauskat jutut, ja tein sinne jo ensimmäisen hauskan jutun. :D Pääset sinne tästä.

Uudistin Nettipelit-osion, sillä aiemmin linkkaamani pelit oli poistettu.

Mutta on hyviäkin uutisia: Winx Club 5. kausi alkaa Suomessa tämän viikon lauantaina eli 6.10.2012  klo: 9.20
Voit lukea aiheesta lisää tältä sivulta: http://www.telkku.com/search?searchText=winx


Minulla on ideoita uusiin päivityksiin; olen suunnitellut uusia testejä ja jatkoa Hauskaa Winx-puuhaa-sarjalle. Pitää vain katsoa, milloin ehdin päivittää lisää. :)