Moi kaikki! Minulla on hyviä uutisia; uudistukseni on lähes valmis! Olen siirrellyt kirjoituksia uusiin osioihin, jotta tästä sivusta tulisi selkeämpi. Eli kaikki aiemmat kirjoitukset löydät oikealta, jossa lukee "Sivut". Vasemmalla lukee "Kategoriat" ja sieltä olen nyt siirtänyt kirjoitukseni Sivuihin. Kategorioihin jätin vain ne osiot, joissa on jotain uutisia, esim. tämä Päivityksiä-osio, sillä sitten löydätte päivitykset helpommin.

Ja nyt näitä päivityskirjoituksia voi kommentoida. Mutta muistakaa säännöt! 

http://img237.echo.cx/img237/2861/aisha8ki.gif

 

Olen siis tehnyt kesäkuun 2012 horoskoopin, jonka löydät näin: 

1. Valitse Sivuista (oikealla) osio "Luettavaa".

2. Klikkaa "Horoskoopit".

Pääset sinne myös nopeammin painamalla tästä.

 

Olen kirjoittanut arvostelun uusimmasta Winx-lehdestä. Löydät sen näin:

1. Valitse Sivuista (oikealla) osio "Luettavaa".

2. Klikkaa kohtaa "Arvostelut".

3. Klikkaa kohtaa "Arvostelussa Winx-lehdet (uuden lehden arvostelu tulee joka kuukausi!)".

4. Klikkaa "Uusin lehti"-kohdassa olevaa lehden numeroa, eli "Winx-lehti 6/2012: Wocky!"

Pääset sinne myös nopeammin klikkaamalla tästä.

 

 Minun täytyy enää tehdä Mikä on Winx Club?-osio loppuun. 

Mutta kumminkin, hyvää kesää kaikille lukijoille! :)