Hei kaikki! Nyt minulla on vakavaa asiaa: täällä blogissani on käynyt hakkeri. Hakkeri kirjoitti eilen tämän (hakkerin viesti punaisella):

"

tuli näin mieleen

15.04.2012 - 00:32 / Kategoriat: ei kategorioita

 jori jolma on ihana lähetti mulle viestiä et rakastaa mua <3 <3 <3 <3 

ihanaa et on poikafanejakin <3 :)

luv ya jori <3 "

Se siis en todellakaan ollut minä! En ikinä kirjoittaisi mitään noin outoa ja typerää! Ja lisäksi minä noudatan oikeinkirjoitussääntöjä. Eli aloitan virkkeet isolla alkukirjaimella, käytän välimerkkejä (esim. pilkku ja piste) ja kirjoitan nimien alkukirjaimet isolla. Vaikka joskus tuleekin kirjoitusvirheitä, niin pyrin silti kirjoittamaan hyvää suomenkieltä netissäkin. Ja tämä on Winx Club-blogi, enkä muutenkaan kirjoittaisi mitään typerää.

Hakkeri siis kirjoitti sen edellisen kirjoituksen. En poista sitä vielä, sillä nyt minulla on todiste poliisille. Sama hakkeri nimittäin hakkeroi tämän blogin ja Vuodatustunnukseni lisäksi myös sähköpostini, ja toisten sähköpostin lukeminen ja sen hakkeroiminen on rikos. Vanhempani tekevät luultavasti rikosilmoituksen. Hakkeri vaihtoi sähköpostini ja Vuodatustunnukseni salasanat, mutta sain muutettua ja vaihdettua ne.

Tiedän ehkä, kuka hakkeri on, sillä minulla on todisteita siitä. Hakkeri mainitsi viestissään yhden toisen henkilön, joka on luultavasti hänen kaverinsa. Viesti oli lähetetty 15.4.2012 klo:00.32 ja vielä kymmenen minuuttia sitä ennen hakkeriksi uskomani tyyppi chattasi minulle Facebookissa ja minä typerys möläytin vahingossa sähköpostini suojakysymyksen vastauksen. No, silloin kun tein sähköpostin, en tullut ajatelleeksi, että vastauksen pitäisi olla sellainen, ettei kukaa arvaisi sitä. No, suojakysymyksen avulla se tyyppi pääsi hakkeroitumaan sähköpostiini ja sen avulla myös blogiini, ja olisi päässyt vaikka mihin, minne olen kirjautunut... Mutta ei hätää! Nyt olen vaihtanut kaikki salasanat ja suojakysymykset! Ja nyt niitä ei voi arvata enää kukaan!

Muista siis sinäkin, että ÄLÄ KOSKAAN KERRO KENELLEKÄÄN SALASANAASI TAI SUOJAKYSYMYKSEN VASTAUSTA yms.!!! Vaikka joku tyyppi vaikuttaisi kuinka mukavalta tahansa, niin älä silti! Äläkä vihjaile mitään salasanaan tai vastaukseen päinkään!